Reklamace

Co je dobré vědět, když vznikne požadavek na reklamaci? Víme že procento vad je opravdu velmi malé ale případné nedostatky vyřešíme bezodkladně a k Vaší spokojenosti, zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů. 

Kdy můžu reklamovat?

Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Pokud vzniknou vady nevhodným používáním neneseme za tyto vady žádnou zodpovědnost. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.

Dále vás chceme upozornit, že kosmetické zboží může u jednotlivců způsobit reakce, které nejsou považovány za vadu zboží. Pokud máte zdravotní potíže a nejste si vašim výběrem jistí, neváhejte a nechte si námi doplnit informace, které potřebujete. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

Jaká práva mám při reklamaci?

V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě slevy na novou objednávku nebo poukázky.

Jste také oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.

Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny obratem bezhotovostně na účet, který nám sdělíte.

Pokud jde zároveň o významnou vadu, můžete odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.

Jak mám reklamovat?

V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu GUTEA, Rakovecká 504/81, 63500 Brno s popisem důvodu reklamace. Vyplňte prosím připravený formulář, který naleznete zde Formulář Reklamace. Důvod můžete sdělit i elektronicky na emailovou adresu info@gutea.cz

Zboží můžete reklamovat i osobně na naší provozovně. V případě zamítnutí reklamace Vám bude zboží na Vaše náklady vráceno zpět.

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky.

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

Kontakty

Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na
e-mailu info@gutea.cz nebo na tel. čísle +420 602 710 841.

https://www.gutea.cz/admin/archiv-novinek/#news-3335